Webcare-team Slachtofferhulp Nederland

Heb je een hulpvraag, opmerking of suggestie? Ons webcare-team helpt je graag verder. We zijn aanwezig van maandag-vrijdag van 09.00- 17.00 uur. Op deze tijden reageren we binnen 2 uur. De vragen worden beantwoord door Elleke, Sandra, Thijmen, Tara en Eline.

Waarvoor kan ik bij het webcare-team terecht?

Een paar voorbeelden van vragen die we binnenkrijgen:

  • Ik ben gister tijdens het uitgaan door iemand geslagen en voel me heel rot, wat kunnen jullie voor mij doen?
  • Ik ben vroeger door mijn vader misbruikt, kan ik aangifte doen?
  • Ik word bedreigd door een vriend en heb hulp nodig.
  • Ik ben gister aangereden en geschrokken en wil even mijn verhaal kwijt.

Neem gerust contact met ons op via een privébericht op Facebook of een direct message op Twitter.

Huisregels Facebook en Twitter

  • We reageren op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur binnen 2 uur. We proberen je online zo goed mogelijk verder te helpen. Soms kan aanvullend telefonisch contact of een afspraak met een medewerker nodig zijn. 
  • Stuur je ons (per ongeluk) een openbaar Facebook bericht met persoonlijke gegevens erin, zoals bijvoorbeeld jouw telefoonnummer of e-mailadres? Dan verwijderen we dit. Dat doen we om jouw privacy te beschermen. Als we deze gegevens nodig denken te hebben, vragen we om ze in een privébericht te sturen.
  • In ons privacyreglement lees je hoe we met persoonsgegevens omgaan.
  • Het is niet toegestaan om commerciële berichten te plaatsen op onze online kanalen.
  • We accepteren geen beledigingen, scheldwoorden en discriminatie. Komt dit voor in een bericht? Dan verwijderen we dat.
  • Feedback over onze dienstverlening is van harte welkom. Daar kunnen we beter van worden. We nodigen je altijd uit om contact met ons op te nemen over je klacht. Het herhaaldelijk plaatsen van dezelfde negatieve berichten staan we niet toe. Lees verder over hoe we omgaan met klachten