Terug

Forum logoGezocht

Welkom op het deel van het forum waar oproepen geplaatst kunnen worden voor deelname aan onderzoek, interviews of bijvoorbeeld televisieprogramma’s. Regelmatig krijgen wij verzoeken van mensen die graag in contact komen met slachtoffers om hun verhalen te horen en hun ervaringen te onderzoeken, elk met hun eigen doel. Omdat wij dit niet voor slachtoffers kunnen bepalen, kunnen oproepen hier worden geplaatst zodat een ieder die geïnteresseerd is in een bepaalde oproep zelf kan reageren en eventueel kan deelnemen.

Scriptie over slachtoffers en hun ervaringen met het strafproces

Geplaatst: 29 november 2017 om 15:16, door: Alex, bekeken: 54 keer | Categorie: 

Voor mijn scriptie, de geschiedenis van het slachtoffer, ben ik op zoek naar slachtoffers die (desgewild anoniem) hun ervaringen willen delen om op die manier bij te dragen aan een accuraat voorstel tot verbetering van het slachtoffercontact.

De vragen zullen met name gaan over de behandeling door rechters (voelde u zich serieus genomen?), politie (werd u gehoord?) en over de afhandeling van uw zaak in de rechtbank. 

Daarnaast ben ik op zoek naar slachtoffers waarbij de dader recent vrijgekomen is. Bent u hiervan tijdig op de hoogte gesteld, had u dit gewild of is er iets anders wat u hierop aan te merken heeft? 

Als u niet via het forum contact met mij wilt opnemen, kunt u een e-mail sturen naar s787543@uvt.nl. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op. 

Dit bericht vind ik ongepast

X

Scriptie over slachtoffers en hun ervaringen met het strafproces