Wij gebruiken cookies en andere technieken om uw ervaring op onze websites te verbeteren en om advertenties te tonen. Als u doorklikt gaat u akkoord met het plaatsen van de cookies en het gebruik van cookietechnieken.

Privacy | Cookieverklaring

Medewerker Centrale Servicelijn

Algemeen

We werken landelijk vanuit drie divisies: een divisie Aanmelding en Algemene Dienstverlening, een divisie Juridische Dienstverlening en een divisie Programma’s en Innovaties. Op ons landelijk kantoor in Utrecht bevindt zich de afdeling bedrijfsvoering, de financiële afdeling en de raad van bestuur.

Divisie P&I

De divisie Programma’s en Innovaties ontwikkelt programma’s en projecten, die erop gericht zijn de dienstverlening van Slachtofferhulp Nederland te verbeteren. In projecten wordt de (nieuwe) dienstverlening vormgegeven, getest en doorontwikkeld. Wanneer een project volledig is ontwikkeld en tot de standaard dienstverlening kan gaan behoren, wordt het ingebed in de divisie Aanmelding en Algemene Dienstverlening of in de divisie Juridische Dienstverlening.

Onderdeel van de Centrale Servicelijn is het landelijke 0900-nummer van Slachtofferhulp Nederland. Via dit nummer komen alle (mogelijke) cliënten en externen in contact met onze organisatie. De medewerkers van de Centrale Servicelijn verzorgen het (eerste) telefonische contact.

Wat ga je doen?

Je verzorgt samen met je collega’s de telefonische bereikbaarheid van het 0900 nummer voor alle werkgebieden van Slachtofferhulp Nederland. Je beoordeelt de hulpvraag en de actie die daarbij ondernomen moet worden. Je informeert, adviseert en ondersteunt cliënten en verwijst ze zo nodig door. Daarnaast kun je worden doorgetraind voor het beantwoorden van mail van cliënten en het ondersteunen van slachtoffers via de chat, mail en social media.

Wat vragen we van jou?

  • Je hebt bij voorkeur HBO werk- en denkniveau en bent sociaal juridisch onderlegd; Je beschikt over uitmuntende communicatieve en klantgerichte vaardigheden en hebt bij voorkeur ervaring binnen een klantcontactcentrum;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking en kennis van Outlook, Word en Excel en hebt daarnaast affiniteit met social media;
  • Je bent in staat om gedurende het programma “SHN 2.0” (heden – 2018) toe te groeien naar het werken binnen een modern multichannel klantcontactcentrum waar naast de bestaande kanalen ook met webcare gewerkt gaat worden;
  • Je bent nauwkeurig, collegiaal en werkt snel;
  • Je houdt van aanpakken en kunt goed presteren onder tijdsdruk;
  • Tenslotte ben je zeer flexibel en bereid om per week op verschillende dagen (dag -en avonddelen) ingezet te worden. Bij voorkeur minimaal 3 avonden beschikbaar of 2 avonden en een zaterdag  (avond tot 20.00 uur, zaterdag 10.00 – 16.30 uur);
  • Je woont binnen een straal van 40 kilometer van Utrecht. Ben je woonachtig binnen de regio Utrecht dan is dat een pré;
  • Tijdens de inwerkperiode (eerste maand) ben je fulltime beschikbaar.

Arbeidsvoorwaarden

De CAO Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening is van toepassing. Het salaris bedraagt  € 2.345,- (op basis van 36 uur) en is gebaseerd op de schaal 7 (€ 2.345 en maximaal € 3.213) uit de CAO Welzijn en Maatschappelijke dienstverlening. Wij kennen een 13e maand. Een verklaring omtrent gedrag dient te worden overlegd.

Interesse?

Voor meer informatie over de functie en algemene vragen kan je contact opnemen met een teamleider van de Centrale Servicelijn op telefoonnummer 030-2631351. Graag ontvangen wij je sollicitatie via de sollicitatiepagina.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.