Wij gebruiken cookies en andere technieken om uw ervaring op onze websites te verbeteren en om advertenties te tonen. Als u doorklikt gaat u akkoord met het plaatsen van de cookies en het gebruik van cookietechnieken.

Privacy | Cookieverklaring

Administratief Medewerker

Wil je graag werken bij een maatschappelijke organisatie met betrokken collega’s? Ben jij een teamplayer, maar ook zelfstandig en flexibel? Lees dan hier verder.

 

Wat ga je doen?

  • Je bent op administratief gebied het aanspreekpunt voor betaalde en onbetaalde medewerkers;
  • Je draagt zorg voor de facilitaire ondersteuning op de locatie;
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van personeelsgegevens van onbetaalde medewerkers;
  • Je bent het eerste telefonische aanspreekpunt voor cliënten, ketenpartners en andere contacten; 
  • Je verwerkt post, mail en verzorgt correspondentie;
  • Je verwerkt de aanmeldingen van cliënten in ons volgsysteem;

Jij

  • Een afgeronde MBO-opleiding;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring op administratief gebied;
  • Pro actief en voortdurend op zoek naar hoe zaken nog beter georganiseerd moeten worden;
  • Op digitaal vlak is niets je te gek en vind je het leuk om nieuwe systemen te leren kennen;
  • Accuraat en vlot;
  • Representatief en je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • Integer, omdat je met zeer privacy gevoelige gegevens van cliënten werkt;
  • Beschikbaar op woensdag, donderdag en vrijdag. 

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende en afwisselende baan bij een maatschappelijke organisatie. Samen en gedreven kenmerken de informele cultuur die binnen de organisatie heerst. Medewerkers herkennen zich in onze kernwaarden: deskundig, betrouwbaar en daadkrachtig. De functie kent veel verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en biedt ruimte voor eigen initiatief.

Het salaris bedraagt, afhankelijk van ervaring, minimaal € 1.933,- en maximaal € 2.754,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur). De CAO Sociaal Werk is van toepassing. Wij kennen een eindejaarsuitkering binnen een individueel keuzebudget.

Interesse?

Wacht dan niet langer en stuur je CV en motivatie uiterlijk 18 juli aanstaande via onze sollicitatiepagina. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Agnes van der Avoird, Regiomanager, via 06-36034226. 

Een verklaring omtrent gedrag dient overlegd te worden.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld