Wij gebruiken cookies. Functionele en analytische cookies maken het gebruik van onze website mogelijk en deze cookies helpen ons om de website te verbeteren. Accepteert u dat we ook tracking cookies gebruiken? Door middel van deze cookies kunt u gepersonaliseerde advertenties van ons zien. Lees eerst de cookieverklaring voor meer informatie over de tracking cookies.

Privacy | Cookieverklaring

Kom werken bij Slachtofferhulp Nederland

Wil je graag werken bij een maatschappelijke organisatie met betrokken collega’s? Lees dan vooral verder!

Hoe help jij onze cliënten verder?

De afdeling Informatievoorziening is werkzaam op het snijvlak tussen de bedrijfsprocessen en de informatie en communicatietechnologie bij Slachtofferhulp Nederland en Perspectief herstelbemiddeling. De afdeling Informatievoorziening zorgt ervoor dat ICT het primaire proces van slachtofferhulp maximaal en efficiënt ondersteunt, zodat deze meerwaarde creëert voor de cliënten van Slachtofferhulp Nederland. Binnen deze afdeling is de Adviseur Informatievoorziening verantwoordelijk voor advisering over informatievoorziening en ICT, de ontwikkeling van ICT-dienstverlening en de bijbehorende bedrijfsprocessen in aansluiting op de dienstverlening van de organisatie.

Wat ga jij doen?

Je zorgt vanuit het kennisgebied CRM en (data-)integratie de continuïteit en het optimaal functioneren van de gekozen oplossingen en de bijbehorende processen. Tevens lever je vanuit het eigen expertisegebied van CRM en (data-)integratie toepassingen een bijdrage aan het ontwikkelen en innovatie van de ICT-dienstverlening en de bijbehorende bedrijfsprocessen binnen de organisatie. Je adviseert de leidinggevende en de interne klanten.

Verdere specifieke adviestaken;

  • Je analyseert de behoefte en data en stelt specificaties op;
  • Je adviseert over passende CRM en/of (data-)integratie oplossingen;
  • Je adviseert het hoofd Informatievoorziening over de door de leveranciers geboden oplossingen;
  • Je stuurt operationeel de leveranciers aan;
  • Je participeert in het CRM scrum-team en pakt de rol op van functioneel beheerder en adviseur IV;
  • Je participeert in het “WAT-team” (business analyse) die voorgezeten wordt door de Product Owner;
  • Je adviseert en coördineert veranderingen om te komen tot een efficiënt en kwalitatief applicatielandschap waarbij de integriteit van de gegevens zijn gewaarborgd.
  • Je bent voorzitter van de key-user groep.

Wat vraagt dat van jou?

  • HBO werk- en denkniveau (vakgerichte HBO zoals Bedrijfskundige informatica aangevuld met voor het specialisme benodigde cursussen/trainingen);
  • Kennis van en inzicht in de primaire bedrijfsprocessen;
  • Diepgaande kennis van het door de organisatie gehanteerde CRM-systeem (Exact Synergy);
  • Kennis van het gehele integratielandschap van de organisatie en de daarin aanwezige gegevensstructuren;
  • Kennis van integratie- en datamodellen.

Wat bieden wij jou?

Een uitdagende, verantwoordelijke en afwisselende baan van maatschappelijk belang bij een betrokken organisatie. Met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief. Bij fulltime dienstverband van 36 uur bieden wij: minimaal €2.705,- en maximaal € 3.988,00 bruto per maand, 20 vakantiedagen en een individueel loopbaanbudget. Verder heb je een aantrekkelijk individueel keuzebudget waarin 26 bovenwettelijke uren, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering naar keuze kunnen worden omgezet naar geld, scholing of vrije tijd. We starten met een contract voor bepaalde tijd voor 1 jaar.

Interesse?

Kom jij ons team versterken? Solliciteer dan uiterlijk op 8 maart 2019 via het sollicitatieformulier of neem contact met op met John Tomatala: 06-51664958.

Een antecedenten-/veiligheidsonderzoek maakt deel uit van de procedure, evenals het overleggen van een Verklaring omtrent Gedrag.