Wij gebruiken cookies. Functionele en analytische cookies maken het gebruik van onze website mogelijk en deze cookies helpen ons om de website te verbeteren. Accepteert u dat we ook tracking cookies gebruiken? Door middel van deze cookies kunt u gepersonaliseerde advertenties van ons zien. Lees eerst de cookieverklaring voor meer informatie over de tracking cookies.

Privacy | Cookieverklaring

Kom werken bij Slachtofferhulp Nederland

Wil je graag werken bij een maatschappelijke organisatie met betrokken collega’s? Lees dan vooral verder!

Hoe help jij onze cliënten verder?

De afdeling Informatievoorziening is werkzaam op het snijvlak tussen de bedrijfsprocessen en de informatie en communicatietechnologie bij Slachtofferhulp Nederland en Perspectief herstelbemiddeling. De afdeling Informatievoorziening zorgt ervoor dat ICT het primaire proces van slachtofferhulp maximaal en efficiënt ondersteunt, zodat deze meerwaarde creëert voor de cliënten van Slachtofferhulp Nederland. Binnen deze afdeling is de Adviseur Informatievoorziening verantwoordelijk voor advisering over informatievoorziening en ICT, de ontwikkeling van ICT-dienstverlening en de bijbehorende bedrijfsprocessen in aansluiting op de dienstverlening van de organisatie.

Wat ga jij doen?

Je zorgt vanuit het aandachtgebied CAI (Contact, Advies en Informatie centrum) voor continuïteit en het optimaal functioneren van de IV–oplossingen en de bijbehorende processen. CAI is het onderdeel waar het eerste contact met onze cliënten plaats vindt, waar het Klant Contact Systeem, Webcare, de telefooncentrale etc. onder vallen. Daarnaast ben je voor Online en Cloud-oplossingen verantwoordelijk voor de advisering over informatievoorziening en ICT en de continue ontwikkeling van de ICT-dienstverlening. Daartoe anticipeer je op toekomstige ICT-ontwikkelingen en zorgt voor een bijdrage aan innovatie van de ICT-dienstverlening van Slachtofferhulp Nederland. Je signaleert en analyseert interne en externe ontwikkelingen m.b.t. het genoemde aandachtsgebied. Jij verzorgt de gebruikersondersteuning- en begeleiding aan de business waarbij jouw primaire werkterrein CAI is. Je onderhoudt contact met leveranciers en je adviseert het Hoofd Informatievoorziening over de keuze van leveranciers en de inhoud van dienstverlening.

Wat vraagt dat van jou?

Een aantal aspecten zijn van belang voor deze functie:

  • een HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een opleiding in de studierichting bedrijfskundige informatica;
  • Je hebt ruime kennis van ICT en specifieke kennis en inzicht van aandachtsgebied Online en Cloud;
  • Je hebt ruime kennis van klant contact systemen, webcare systemen en telefonie;
  • Je hebt kennis van en ervaring met bedrijfsprocessen binnen een callcenteromgeving;
  • Je bent vaardig in het opstellen van adviesrapporten;
  • Je bent bekend met online meettools zoals Google Analytics;
  • Kennis van Prince2 en SCRUM, kennis van ITIL, BISL en ASL en je bent bekend met ISO27001.

Wat bieden wij jou?

Een uitdagende, verantwoordelijke en afwisselende baan van maatschappelijk belang bij een betrokken organisatie. Met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief. Bij fulltime dienstverband van 36 uur bieden wij, minimaal € 2.705,- en maximaal € 3.988,-, 20 vakantiedagen en een individueel loopbaanbudget. Verder heb je een aantrekkelijk individueel keuzebudget waarin 26 bovenwettelijke uren, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering naar keuze kunnen worden omgezet naar geld, scholing of vrije tijd. We starten met een contract voor bepaalde tijd voor 1 jaar.

Interesse?

Kom jij ons team versterken? Solliciteer dan uiterlijk op 8 maart 2019 via het sollicitatieformulier of neem contact met op met John Tomatala 06-51664958.

Een antecedenten- / veiligheidsonderzoek maakt deel uit van de procedure evenals het overleggen van een Verklaring omtrent Gedrag.