Wij gebruiken cookies en andere technieken om uw ervaring op onze websites te verbeteren en om advertenties te tonen. Als u doorklikt gaat u akkoord met het plaatsen van de cookies en het gebruik van cookietechnieken.

Privacy | Cookieverklaring

Teamleider Algemene Dienstverlening Eindhoven en Den Bosch

Wil je graag werken bij een maatschappelijke organisatie met betrokken collega’s en beheers je verschillende leiderschapsstijlen? Kan je op inspirerende wijze leiding geven en bijdragen aan de persoonlijke ontwikkeling van anderen? En ben je ook ’s avonds en in het weekend beschikbaar? Lees dan vooral verder!

Divisie Aanmelding en Algemene Dienstverlening

We werken vanuit drie divisies: een divisie Aanmelding en Algemene Dienstverlening, een divisie Juridische Dienstverlening en een divisie Programma’s en Innovaties. Slachtoffers van een strafbaar feit worden vaak geconfronteerd met emotionele, lichamelijke en/of juridische gevolgen. Vanuit de divisie Aanmelding en Algemene Dienstverlening bieden wij slachtoffers praktische en psychosociale ondersteuning. Daarnaast vindt er beleidsontwikkeling op tactisch en operationeel niveau plaats. In de keten werken we nauw samen met onder andere de politie en het Openbaar Ministerie.

Wat ga je doen?

Als teamleider zorg je voor de aansturing, begeleiding en coördinatie van onbetaalde medewerkers. Je maakt het de onbetaalde medewerkers mogelijk om op een kwalitatief hoogwaardige manier slachtoffers te begeleiden. Daarnaast onderhoudt je de contacten met de medewerkers in het werkgebied, Politie, Veilig Thuis, Maatschappelijk werk, gemeenten en diverse andere netwerkpartners. Samen met je collega teamleiders ben je onder leiding van de regiomanager verantwoordelijk voor het resultaat van het werkgebied. Je bewaakt het landelijke beleid en draagt dit uit. Je signaleert ontwikkelingen en knelpunten en doet eventuele verbetervoorstellen aan de regiomanager. Buiten kantoortijden ben je volgens rooster inzetbaar in de 24-uurs bereikbaarheidsdienst.

Jij

  • beschikt over een afgeronde relevante HBO-opleiding, bij voorkeur Sociaal Juridische Dienstverlening of Maatschappelijk Dienstverlening;
  • hebt minimaal 3 jaar ervaring met leidinggeven en bezit een helicopterview;
  • bent flexibel en proactief;
  • hebt affiniteit met het werken met onbetaalde medewerkers;
  • beschikt over kennis van organisatorische en beleidsmatige processen;
  • beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent een teamspeler en verbinder;
  • bent een uitstekende netwerker;
  • wordt ingezet in de regio Zuidoost Nederland en in andere regio’s wanneer het werk dit vraagt, je bent bereid om mee te draaien in de 24-uurs bereikbaarheidsdienst.

Gezien de ontwikkelingen binnen Slachtofferhulp Nederland zijn meerdere standplaatsen in de toekomst niet ondenkbaar.

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende en afwisselende baan bij een maatschappelijke organisatie. ‘Samen en gedreven’ kenmerken de informele cultuur die binnen de organisatie heerst. Medewerkers herkennen zich in onze kernwaarden: deskundig, betrouwbaar en daadkrachtig. De functie kent veel verantwoordelijkheid en biedt veel ruimte voor eigen initiatief. Het salaris bedraagt, afhankelijk van ervaring, minimaal € 2652,- en maximaal € 3910,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur). De CAO Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening is van toepassing. Wij kennen een eindejaarsuitkering binnen een individueel keuzebudget. 

Interesse?

Wacht dan niet langer en stuur je CV en motivatie uiterlijk 20 juni 2018 onder vermelding van teamleider Algemene Dienstverlening, via onze sollicitatiepagina.  Voor meer informatie over de functie kunt je telefonisch of per mail contact opnemen met Agnes van der Avoird op 06-36034226.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.