Vragen en reacties op Facebook en Twitter
- Hulpvragen op social media, Facebook en Twitter, beantwoorden we op werkdagen altijd binnen 2 uur. We proberen je online zo goed mogelijk verder te helpen. Soms kan aanvullend telefonisch contact of een afspraak met een medewerker nodig zijn.
- Stuur je ons (per ongeluk) een openbaar Facebook- of Twitterbericht met persoonlijke gegevens erin, zoals bijvoorbeeld jouw telefoonnummer of e-mailadres? Dan verwijderen we dit. Dat doen we om jouw privacy te beschermen. Als we deze gegevens nodig denken te hebben, vragen we om ze in een privébericht te sturen.
- Op onze privacypagina lees je hoe we met persoonsgegevens omgaan.
- We gaan respectvol met elkaar om. Reacties mogen niet beledigen, bedreigen, discrimineren of kwetsen. Komt dit voor in een bericht? Dan verwijderen we dat.
- Berichten ter promotie van diensten of producten van derden worden niet op prijs gesteld en kunnen verwijderd worden.
- Feedback over onze dienstverlening is van harte welkom. Daar kunnen we beter van worden. Het herhaaldelijk plaatsen van dezelfde negatieve berichten staan we niet toe.