Slachtofferhulp.nl gebruikt functionele en analytische cookies. Deze cookies maken het gebruik van onze website mogelijk en helpen ons om de website te verbeteren. Accepteer je dat we ook tracking cookies gebruiken? Met deze cookies kun je advertenties van ons zien. Lees de cookieverklaring voor meer informatie.

Privacy | Cookieverklaring | Cookie instellingen

Vragen en reacties op Facebook en Twitter

  • Hulpvragen op social media, Facebook en Twitter, beantwoorden we op werkdagen altijd binnen 2 uur. We proberen je online zo goed mogelijk verder te helpen. Soms kan aanvullend telefonisch contact of een afspraak met een medewerker nodig zijn.
  • Stuur je ons (per ongeluk) een openbaar Facebook- of Twitterbericht met persoonlijke gegevens erin, zoals bijvoorbeeld jouw telefoonnummer of e-mailadres? Dan verwijderen we dit. Dat doen we om jouw privacy te beschermen. Als we deze gegevens nodig denken te hebben, vragen we om ze in een privébericht te sturen.
  • Op onze privacypagina lees je hoe we met persoonsgegevens omgaan.
  • We gaan respectvol met elkaar om. Reacties mogen niet beledigen, bedreigen, discrimineren of kwetsen. Komt dit voor in een bericht? Dan verwijderen we dat.
  • Berichten ter promotie van diensten of producten van derden worden niet op prijs gesteld en kunnen verwijderd worden.
  • Feedback over onze dienstverlening is van harte welkom. Daar kunnen we beter van worden. Het herhaaldelijk plaatsen van dezelfde negatieve berichten staan we niet toe.