Slachtofferhulp.nl gebruikt functionele en analytische cookies. Deze cookies maken het gebruik van onze website mogelijk en helpen ons om de website te verbeteren. Accepteer je dat we ook tracking cookies gebruiken? Met deze cookies kun je advertenties van ons zien. Lees de cookieverklaring voor meer informatie.

Privacy | Cookieverklaring | Cookie instellingen

Veelgestelde vragen over Mijn Slachtofferhulp

Mijn Slachtofferhulp is bedoeld om je op een eenvoudige manier overzicht te geven in jouw situatie. De voordelen op een rij:

  1. Inzicht in je situatie
    Je kunt in Mijn Slachtofferhulp bijhouden hoe het met je gaat, en ook een logboek bijhouden om bijvoorbeeld een stalking- of schadedossier op te bouwen.
  2. Overzicht over contacten en afspraken
    Je hebt er overzicht over de contacten en afspraken die je hebt met Slachtofferhulp Nederland.
  3. Teruglezen adviezen
    Je hebt er altijd toegang tot je antwoorden, adviezen en tot informatie die voor jou van belang is.
  4. Aanvullende informatie  
    Je krijgt tips en nieuws, afgestemd op jouw situatie. Ook kun je ervaringen lezen van anderen die net zoiets als jij hebben meegemaakt.
  5. Makkelijk toegang tot contact met lotgenoten
    Je krijgt voorstellen om in contact te komen met lotgenoten.
  6. Zelf je gegevens aanpassen
    Verandert er iets aan je situatie? Dan kun je je gegevens aanpassen door een test opnieuw in te vullen. Zo krijg je informatie en adviezen die aansluiten bij je nieuwe situatie.

DigiD geeft Slachtofferhulp Nederland zekerheid over wie je bent. Hierdoor kunnen we nog beter garanderen dat je persoonlijke gegevens en berichten veilig zijn.

Inloggen met DigiD geeft meer zekerheid dat anderen je gegevens niet kunnen inzien. Daarom mogen wij persoonlijke en vertrouwelijke informatie in je Mijn-omgeving tonen. Zo kunnen we adviezen nog beter afstemmen op jouw situatie.

DigiD is gebaseerd op het burgerservicenummer (BSN). Het BSN is een uniek en persoonlijk nummer voor iedereen in Nederland die ingeschreven staat in de Basisregistratie Personen (BRP).

Wanneer je inlogt met DigiD, weet Slachtofferhulp Nederland zeker wie je bent. Zo kunnen we beter garanderen dat anderen geen toegang kunnen krijgen tot je gegevens. En mogen wij persoonlijke en vertrouwelijke informatie tonen.

Wanneer je inlogt met je e-mailadres en wachtwoord – zonder je DigiD - mag dat niet. We tonen je dan dus minder informatie, dit om je privacy te waarborgen.

Inloggen met DigiD geeft je dus meer mogelijkheden en volledigere informatie.

Bij problemen met inloggen kun je het beste contact opnemen met ons via contact@slachtofferhulp.nl.

Zet in je e-mail:

  1. wat er niet goed gaat
  2. wanneer je hebt geprobeerd in te loggen (met datum en tijd)
  3. de foutmelding die je krijgt bij het inloggen

Op die manier kunnen we je het beste en het snelste helpen.

Neem contact met ons op via contact@slachtofferhulp.nl. Zet in je mail wat het probleem is en geef aan hoe we je kunnen bereiken. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Misschien is de aanmeldtermijn van de link verlopen. De link in de e-mail is 48 uur geldig. Heb je de e-mail langer geleden ontvangen? Registreer dan opnieuw. Je ontvangt dan een nieuwe e-mail met een link. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact met ons op via contact@slachtofferhulp.nl. Zet in je mail wat het probleem is en hoe we je kunnen bereiken. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je zelf een account aangemaakt bij het opslaan van een advies? Dan kan het zo zijn dat je niet al je informatie ziet. Als je bijvoorbeeld door ons gebeld bent, zie je dit gesprek niet terug. Om je privacy te beschermen, tonen we in je Mijn Slachtofferhulp-account alleen de gegevens die je hier zelf opslaat. Medewerkers met wie je contact hebt, zien dus niet automatisch je opgeslagen adviezen.

Heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op via contact@slachtofferhulp.nl. Zet in je mail wat het probleem is en hoe we je kunnen bereiken. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Onze medewerkers hebben alleen toegang tot de persoonsgegevens die echt nodig zijn voor onze hulpverlening en dienstverlening aan jou. Medewerkers van Slachtofferhulp Nederland zijn verplicht om vertrouwelijk om te gaan met je persoonsgegevens. Daar worden ze ook goed op getraind.

Stel je vraag aan 1 van onze medewerkers via de contactpagina.

Op dit moment zijn we druk bezig met het verder ontwikkelen van Mijn Slachtofferhulp. Wil je ons helpen om Mijn Slachtofferhulp te verbeteren? Geef dan je tips door via contact@slachtofferhulp.nl.