Heeft u een klacht?
Wij doen ons uiterste best om u goed van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. We nemen elke klacht zeer serieus en willen weten wat er aan de hand is. Zo kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren.
Bespreek uw klacht
Probeer uw klacht eerst te bespreken met de betrokken medewerker of zijn/haar leidinggevende. Een gesprek kan een probleem vaak al oplossen. Als dat niet mogelijk is, kunt u een officiële klacht indienen via onderstaand klachtenformulier. Binnen 2 weken ontvangt u bericht over de verdere afhandeling van uw klacht.
Klachtenreglement
In het Klachtenreglement vindt u alle informatie over het indienen van een klacht.
Klachtencommissie
Ingediende klachten worden afgehandeld door onze klachtencommissie. De klachtencommissie van Slachtofferhulp Nederland bestaat uit 3 onafhankelijke leden:
- Mevr. mr. K.G.F. van der Kraats, rechter rechtbank Overijssel.
- Dhr. mr. S.G.H. van Krugten, zaakregisseur bij het CJIB/AICE
- Mevr. M.Stuyt, relatie- en gezinstherapeut