Wij gebruiken cookies en andere technieken om uw ervaring op onze websites te verbeteren en om advertenties te tonen. Als u doorklikt gaat u akkoord met het plaatsen van de cookies en het gebruik van cookietechnieken.

Privacy | Cookieverklaring

Heeft u een klacht?

Wij doen ons uiterste best om u goed van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. We nemen elke klacht zeer serieus en willen weten wat er aan de hand is. Zo kunnen we onze dienstverlening verder verbeteren.

Maak uw klacht bespreekbaar

Probeer uw klacht eerst te bespreken met de betrokken medewerker of zijn/haar leidinggevende. Een gesprek kan een probleem vaak al oplossen. Als dat niet mogelijk is, kunt u een officiële klacht indienen via onderstaande klachtenformulier. Binnen 5 werkdagen ontvangt u bericht over de verdere afhandeling van uw klacht.

Lees meer over het indienen en de behandeling van uw klacht

Klachtenreglement

In het Klachtenreglement vindt u alle informatie over het indienen van een klacht. 

Klachtencommissie

Ingediende klachten worden afgehandeld door onze klachtencommissie. De klachtencommissie van Slachtofferhulp Nederland bestaat uit 3 onafhankelijke leden:

  • Mevr. mr. J.M.Willems, rechter Rechtbank Midden-Nederland
  • Dhr. mr. S.van Krugten, jurist NIFP Noord-Oost Nederland
  • Mevr. M.Stuyt, relatie- en gezinstherapeut