Heeft u een compliment, klacht of suggestie?
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst zijn. Natuurlijk horen wij het graag als u tevreden bent en een compliment wilt geven. Wij horen het ook graag als u een klacht of suggestie heeft, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Heeft u een klacht? Maak het bespreekbaar
Probeer bij een klacht deze eerst te bespreken met de betrokken medewerker of zijn/haar leidinggevende. Een gesprek kan een probleem vaak al oplossen. Als dat niet mogelijk is, kunt u hierover contact met ons opnemen via het formulier onderaan deze pagina. Binnen 2 weken ontvangt u bericht over de verdere afhandeling.
Meer informatie over het indienen en de behandeling van een klacht leest u hier en in ons klachtenreglement.
Klachtadviescommissie
Ingediende klachten worden afgehandeld door onze klachtadviescommissie. De klachtadviescommissie van Slachtofferhulp Nederland bestaat uit 3 onafhankelijke leden:
- Mevr. mr. K.G.F. van der Kraats, rechter rechtbank Midden-Nederland
- Dhr. mr. S.G.H. van Krugten, zaakregisseur bij het CJIB/AICE
- Mevr. M. Stuyt, relatie- en gezinstherapeut
Heeft u een compliment of suggestie?
Bent u tevreden over onze dienstverlening of heeft u een suggestie? Dan kunt u dit aan ons laten weten via het formulier hieronder. Wij reageren op uw bericht binnen 2 weken.
Liever per post?
U kunt ook per post uw bericht aan ons doorgeven. Stuur een brief naar Slachtofferhulp Nederland t.a.v. de klachtenfunctionaris, postbus 14208, 3527 SH Utrecht