Wij gebruiken cookies. Functionele en analytische cookies maken het gebruik van onze website mogelijk en deze cookies helpen ons om de website te verbeteren. Accepteert u dat we ook tracking cookies gebruiken? Door middel van deze cookies kunt u gepersonaliseerde advertenties van ons zien. Lees eerst de cookieverklaring voor meer informatie over de tracking cookies.

Privacy | Cookieverklaring | Cookie instelling

Heeft u een compliment, klacht of suggestie?

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst zijn. Natuurlijk horen wij het graag als u tevreden bent en een compliment wilt geven. Wij horen het ook graag als u een klacht of suggestie heeft, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Heeft u een klacht? Maak het bespreekbaar

Probeer bij een klacht deze eerst te bespreken met de betrokken medewerker of zijn/haar leidinggevende. Een gesprek kan een probleem vaak al oplossen. Als dat niet mogelijk is, kunt u hierover contact met ons opnemen via het formulier onderaan deze pagina. Binnen 2 weken ontvangt u bericht over de verdere afhandeling.

Meer informatie over het indienen en de behandeling van een klacht leest u hier en in ons klachtenreglement.

Klachtadviescommissie

Ingediende klachten worden afgehandeld door onze klachtadviescommissie. De klachtadviescommissie van Slachtofferhulp Nederland bestaat uit 3 onafhankelijke leden:

  • Mevr. mr. K.G.F. van der Kraats, rechter rechtbank Midden-Nederland
  • Dhr. mr. S.G.H. van Krugten, zaakregisseur bij het CJIB/AICE
  • Mevr. M. Stuyt, relatie- en gezinstherapeut

Heeft u een compliment of suggestie?

Bent u tevreden over onze dienstverlening of heeft u een suggestie? Dan kunt u dit aan ons laten weten via het formulier hieronder. Wij reageren op uw bericht binnen 2 weken.

Liever per post?

U kunt ook per post uw bericht aan ons doorgeven. Stuur een brief naar Slachtofferhulp Nederland t.a.v. de klachtenfunctionaris, postbus 14208, 3527 SH Utrecht